Hallo, heeft uw bedrijf al enige tijd geleden de overschakeling gemaakt naar Microsoft 365 of bent u dit van plan? Dan is de kans groot dat u niet alle mogelijkheden van dit platform gebruikt. Zo werkt bijna iedereen dagelijks met Word, Excel en Outlook maar wist u dat Microsoft 365 uit meer dan 25 applicaties bestaat die je kan inzetten om processen te digitaliseren of automatiseren?
Daarnaast is digitale transformatie een heel populair onderwerp en zijn grote ondernemingen hier al volop mee bezig en zien we dat de KMO’s achter blijven om diverse redenen:
Maar eerst willen we het begrip “digitale transformatie” tastbaar maken. Concreet bestaat deze uit drie pijlers:
Tijd & geld besparen door een digitaal platform ten volle te gebruiken en oplossingen te implementeren voor volgende uitdagingen:
Digitale tools inzetten om de online ervaring van uw klant te verbeteren en een meerwaarde te creëren tov uw concurrenten:
Nagaan of uw huidig product of dienst nog relevant is in de toekomst door:
De workshop start al enkele weken voor de fysieke ontmoeting, waarbij we eerst een intake gesprek inplannen, waarbij we gerichte vragen stellen om de digitale maturiteit te bepalen. Dit geeft u ook de kans om zelf aan te geven wat voor u belangrijk is en waar de prioriteiten liggen.
De workshop zelf beginnen we met een interactieve sessie waarbij we de verschillende mogelijkheden van Microsoft 365 toelichten en vullen aan met praktische voorbeelden uit het bedrijfsleven. Zodat de mogelijkheden en voordelen tastbaar worden.
Na deze leerrijke sessie gaan we inzoomen op de uitdagingen die tijdens het intake gesprek naar voor zijn gekomen.
Per taak kijken we hoe dit vandaag uitgevoerd wordt, dit samen met de medewerker die er verantwoordelijk voor is en gaan we na hoe het efficiënter kan door één of meerdere modules van Microsoft 365 in te schakelen. Het is zelf mogelijk dat we tijdens de workshop de efficiëntie kunnen verbeteren door enkele praktische tips en tricks mee te geven!
U krijgt een actueel overzicht van het Microsoft 365 platform en de mogelijkheden. Daarnaast wordt er een plan van aanpak opgesteld, dat beschrijft hoe uw digitale uitdagingen kunnen aangepakt worden. Hierbij zijn steeds drie opties mogelijk:
Wel heb je erna nog vragen of nood aan bijkomende capaciteit? Wij hebben een kantoor in Nazareth waar je beroep kan doen op een van onze 7 office hero’s welke steeds bereikbaar zijn via mail of telefoon.